Top locatie!

Karin en Kees hebben echt een heerlijke plek op een top locatie! De tuin is prachtig en rustgevend. Het appartement is fijn en ze hebben aan alles gedacht (zelfs strandstoeltjes!) wat je nodig hebt. Dichtbij diverse strandjes en gezellige dorpjes. Een dikke aanrader 🙂

Hi Karin en Kees, nogmaals dank voor de ontzettend fijne week. We hebben ervan genoten! Hopelijk tot een volgende keer 🙂